پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225896
بهداد سليمي از چنگال داعش جان سالم بدر برد/ پرواز سائوپائولو چگونه منفجر نشد؟
تاریخ انتشار : 1395/05/20 12:06:42
نمایش : 1370
پروازي که گروه سوم تيم ملي وزنه برداري را به سائوپائولو رساند دو ميهمان ويژه داشت که به محض فرود در فرودگاه طي عملياتي پليسي و امنيتي دستگير و بازداشت شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از فارس؛ دو فرد مشکوک به عضويت در گروه داعش دقايقي پس از فرود پرواز حامل تيم ملي وزنه برداري کشورمان با حضور پليس امنيت و نيروهاي گارد ويژه پليس دستگير و بازداشت شدند.

بهداد سليمي که هم اينک در فرودگاه سائو حضور دارد در اين خصوص گفت: به محض اينکه درهاي هواپيما باز شد تعداد زيادي نيروي امنيتي و ويژه وارد هواپيما شدند و دو فرد مشکوک به عضويت در گروه داعش را دستگير کردند.

وي ادامه داد: هر دو نفر با شکل و شمايل اعضاي اين گروه (ريش هاي بلند و دشداشه) در پرواز حضور داشتند که پليس به هر دو دستبند زد و منتقل‌شان کرد.

سليمي با تشريح لحظات دلهره آوري که هنوز ادامه دارد اظهار داشت: همه ترسيده بودند، هر آن منتظر بوديم صداي انفجاري بلند شود و هواپيما منفجر شود. خيلي وضع بدي بود که خدا را شکر به خير گذشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html